Jak wakacje to? Sopot!

 Wybierając się na wakacje, należy dobrze przemyśleć gdzie chcemy się je spędzić. Świetnym sposobem na sprawdzenie dobrych miejscówek, jest poproszenie o pomoc swoich przyjaciół, którzy podróżują po świecie. Jednak co zrobić kiedy nie masz takie możliwości? Wtedy pojawia się mój wpis na blogu!

Zapraszam do lektury!

Gdzie na wakacje? Oczywiście-do Sopotu!

 Odkąd weszłam w dorosłe życie, moje wakacje spędzałam po za granicami Polski. Jednak obecna sytuacja sprawiła, że musiałam zdecydować się na wakacje w Polsce. Nie myśląc długo, wybrałam apartamenty nad samym morzem w Sopocie.

Nie żałuje tej decyzji. Ostatni raz nad polskim morzem byłam kilka lat temu. Teraz wiem, że zrobiłam błąd nie korzystając z klimatycznych miejsc w Polsce. Sopot to piękne miasto, które urzeka nie tylko pięknymi krajobrazami ale również kulturą i historią. Ponadto wszystkie apartamenty nad samym morzem, charakteryzują się doskonałym wyposażeniem. Hotel, w którym byłam wyróżniał się wieloma udogodnieniami. W dzisiejszych czasach normą jest klimatyzacja, WiFi czy monitorowany parking. Jednak zaskoczona byłam tym, że pokoje hotelowe otwierają się na kartę a winda automatycznie przenosi Cię do zarezerwowanego pokoju.

Apartamenty nad samym morzem to doskonała propozycja dla rodzin, dla singli oraz par ale również klientów biznesowych. Hotele w Sopocie posiadają wiele sal konferencyjnych oz wysokiej jakości wyposażeniem.

Co mnie zdziwiło w tym hotelu? 

 

Kiedy przyjechałam do hotelu, zwróciłam uwagę na jedną rzecz. A mianowicie były to psy w hotelu! Bardzo ucieszyłam się z tego z faktu, ponieważ sama posiadam psa i wiem jak ciężko reaguje przy każdej rozłące. Moja wina, nie sprawdziłam wcześniej całej oferty hotelu. Jednak następnym razem go na pewno zabiorę! 

 

Miejsca, które warto odwiedzić w Sopocie 

 Plaża w Sopocie 

We wszystkich moich podróżach rzadko spotkać piaszczyste plaże. Chorwacja czy Czarnogóra w swojej ofercie posiadają tylko takie. Sopocka plaża jest wyjątkowa. Nie dziwi mnie fakt, że jest najczęściej wybierana przez turystów. Pełna infrastruktura sprawia, że jest najbardziej oblężona ze wszystkich plaż w Sopocie. Knajpy, bary czy atrakcję to znakomity pomysł na spędzenie wakacji. 

 White Marlin

To restauracja położona na plaży.Wystrój jest tak doskonały, że każdy powinien go zobaczyć. Klimat tego miejsca jest doskonały na randki. Aura i klimat tego miejsca do tego przepiękne krajobrazy stwarzają, że nie wiadomo na co patrzeć! 

Cały Gaweł Cantine Bar Cafe

To industrialny wystrój i duża kreatywność. Doskonałe danie na lunche, brunche i kolacje. W tym miejscu poczujemy się świetnie i bardzo przyjemnie. Nie może go ominąć podczas zwiedzania Sopotu.

 Sopockie molo

To oczywiście punkt kulminacyjny pobytu w Sopocie. Nie możemy zapomnieć o najdłuższym molo w Europie. Przyjemny spacer wyniesie nas jedynie 8 zł. Zawsze zatłoczone dostarcza wielu wspomnień.

Uliczki sopockie

Zawsze fascynowały mnie włoskie i hiszpańskie uliczki. Jedna Sopot, posiada równie piękne miejsca, które urzekną każdego. Doskonała architektura owiana jest do szpiku kości historią tego miejsca. Nie można nie odwiedzić tego pięknego miejsca!

 Sopot to miejsce, które powinno znaleźć się na liście miast, które trzeba odwiedzić. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o atrakcjach czy polecanych restauracjach, śledź nas!

kisses, daga



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mini Cooper - nieoceniony kompan

Himalaje dla każdego!